tisdag 5 juli 2011

Till dig Johan

Det finns så mycket som jag älskar hos dig, saker jag säger till dig och saker som jag tänkt säga men som inte blivit av. Men jag skriver ner en lista på de jag kan komma på just nu.Sen finns det 10000000 saker till för de kommer alltid nya och det kommer inte sluta!

Jag älskar att du är du
Jag älskar ditt fina leende
Jag älskar dina fina blå ögon som jag nästan drunknar i
Jag älskar när du tar fram din underbara charm
Jag älskar att du är så fin både på insidan och utsidan
Jag älskar när du tar mig i dina armar och säger att jag inte ska lämna dig för då vet jag att du vill vara med mig
Jag älskar när du viskar i mitt öra och säger att jag är din prinsessa
Jag älskar när du säger "du och jag baby"
Jag älskar känslan jag får i magen när jag ser dig
Jag älskar att jag är sur på dig i 2 sekunder sedan tar du fram dina puppy eyes och gör mig glad igen
Jag älskar att du är min
Jag älskar när du ger mig fina komplimanger
Jag älskar att du är de bästa jag vet
Jag älskar att jag dras till dig
Jag älskar att jag får kalla din min pojkvän
Jag älskar att du gör mig till den lyckligaste tjejen i hela universum
Jag älskar när du tar fram gitarren och spelar för mig
Jag älskar när du gör så att jag känner mig speciell
Jag älskar ditt skratt
Jag älskar när du försöker få mig skratta när jag verkligen försöker vara sur på dig
Jag älskar att du finns så nära mig
Jag älskar när du säger de tre orden jag så gärna vill höra Jag älskar dig och lägger till soffi
Jag älskar att du alltid är så glad för det gör mig glad
Jag älskar att jag fick dig och blev kär i dig, för vissa får inte ens veta hur det ät att vara kär men jag är glad att jag får göra de.
Jag älskar att det är du som jag mina dagar bra för jag vaknar alltid upp och vet om att du finns i mitt liv
Jag älskar att jag älskar dig
Jag älskar att du är det finaste jag vet

Det finns så mycket mer jag skulle kunna skriva men jag kan inte skriva allt för då finns det ju inget kvar till slut, och jag hoppas att jag ska få visa min kärlek till dig i flera år till för jag vet att du är den jag vill vara med.
Du är så underbar älskling och jag vill alltid vara din prinsessa. Du kommer alltid att vara min prins och jag kommer alltid att älska dig!
Du är verkligen bäst och det menar jag.
Förlåt för att jag kanske är lite grinig ibland men du vill ju alltid bråka med mig och sedan ska du säga att du bara skojade. Men skit i de.

Johan Eric Studt du är det finaste som vandrar runt på denna jord hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och att du förstår hur mycket jag älskar dig för de e inte lite. Ibland kan jag bli lite rädd för jag vet inte om det är normalt att älska någon så mycket. Men jag gör det iaf.


JAG ÄLSKAR DIG! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar